DSO Promus

Projekat vrijedan 24 miliona KM: Počinju radovi bušenja na “Tunelu Karaula”

1904 karaulaNakon završetka izvođenja pripremnih radova na projektu „Tunel Karaula“, naredne sedmice (13. august) svečano će biti obilježen početka radova na bušenju tunela Karaula sa olovske strane (Karaula-jug).

Izgradnjom ovog tunela, mostova i trase skraćuje se postojeća dionica za 3,6 km a najviša tačka prevoja spušta se za 120 m i nalazi se na koti cca 880 m.n.m., projektom je predviđena i traka za spora vozila koja se završava ispred portalnih konstrukcija tunela.

Tunel je projektovan da se izvodi po NATM(Nova austrijska tunelska metoda),usvojeni oblik i položaj portala su takvi da se uklapaju u prirodni teren.

Dužina projektovanog tunela je 902,13 m, visina 4,70 m, koji će imati tunel za izlaz u nuždi. Svijetli profil tunelske cijevi (širina) je 7,20 m(2x3,25+2x0,35) i svijetlu visinu 4,70 m. Ugovorena cijena radova je 24.257.083,13 KM, a ugovoreni rok je 10 mjeseci (građevinski radovi).

Inače, cijeli projekat projekat  na izgradnji 4.246 metara dionice magistralnog puta M-18 Podpaklenik - Kladanj, na putu Sarajevo – Tuzla. obuhvata izgradnju četiri mosta ukupne dužine 675 metara, tunel Karaula dužine 902 metra i 2.669 metara trase.  Dio radova na izgradnji jednog mosta je već okončan.

Dionica je projektovana za vožnju čija je prosječna brzina 80 km/h, širina kolovoza je 2x3,25 metara, dok je traka za spora vozila širine tri metra.

Cestovni pravac M 18 Šićki Brod – Semizovac,izgrađen je prije pet decenija, a odlikuje se vrlo skromnim tehničkim elementima,oštrim horizontalnim i vertikalnim krivinama,većim uzdužnim nagibom te nedovoljnom širinom kolovoza.

(Tuzlainfo)

futura toneri veliki

biznis veliki

 

level baner

@ig_tuzla Pratite nas

LOGO FOOTER

Gradski informator - Tuzla na dlanu